28 januari.

Wuppwupp!
Sitter och försöker peppa mig själv att tvätta håret, går väl sådär xD
Men snart kommer två från Emils k lass hit och ska göra grupparbete så borde klä på mig.
Har flötigt hår, tävlingsbyxorna och pappas gamla träningsjacka från 80-talet på mig ^^

I eftermiddag ska jag in till Kalmar och träffa Elin <3
Då ska jag komma ihåg att kolla på akademibokhandeln efter den sista kursboken!

Och de andra är på g! :D:D:D:D ÄNTLIGEN!

Jag fotade den andra klänningen/tröjan jag handlade sist vi var i Kalmar, men har inte lagt in den ännu ^^

Jaja, nu får man väl ta och hoppa in i duschen!

Ps. Jag längtar som fasen tills på lördag! :D
Ska träffa Mange då, shit, trodde inte att jag skulle sakna det folket som jag gör. Knasigt, men så är det!
Ska iaf bli mycket kaffe och skitsnack har jag bestämt! :D:D:D:D
Och Sanna ska jag troligtvis träffa på lördag med. Fan, skitbra timing vi har ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0