24 januari.

Idag är det söndag, slappdag med andra ord ^^

Vi har käkat frukost och sånt där spännande och sen ska vi ut och fota lite, eller jag ska fota lite iaf.
Var väldigt längesen >.<

Sen när det är mörkt ute ska jag försöka ta tummen ur och beställa hem den kurslitteratur som vi fick reda på i efterhand att vi skulle ha.
Ska även betala räkningar, ge de andra pengar för hyra, el och internet.

Just det!
WIIIIIE!
Nu i veckan kommer grejerna jag beställt från H&M :D:D:D
Beställde ett set underkläder och ett par solglasögon!

Är sugen på oversizeklänningen/tröjan av Rykiel med, men de släpps inte förrän 20 februari >.<
Får väl se hur man har det med pengar då, finns det så det räcker ska jag in till Kalmar och prova då :D

Nä, nu ska det bli lite te innan man drar ut i kylan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0