21 januari.

ÅH HÅHÅÅHÅHÅ!
Här skulle jag bara gå in och lyssna på lite musik.
Satt och kollade på massa festbilder med DR-killarna med company innan så jag blev lite sentimental.



Men ah, ni ser deras skivomslag.... Det är jag som har tagit det. Eh, känns skitknäppt.. :D:D:D:D

Det jag egentligen skulle skriva om var ju hur sugen jag är på våren och sommaren. Satt på looklet och gjorde lite outfits. Så här blev dem.


Helt slappt, såna kläder man kan hoppa i direkt på morgonen och sen gå i hela dagen. <3


Sen denna, är softast i stan.
Lägg märke till den fina lilla tatueringen ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Aaw, jag saknar dej med, min lilla regnbåge! <3!

2010-01-21 @ 19:47:36
URL: http://vanimaainu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0