18 januari.

SÅDÄRJA!
Äntligen!
Nu lägger jag mig ner och kan pusta ut för första gången idag.
Idag har jag haft en såndär göra-dag. Jag har städat toa/badkar, dammat och dammsugit, sorterat och småmöblerat rummet, vart iväg och köpt kalender, lagat lasagne för första gången, fått hjälp med e-legitimation OCH äntligen sökt csn.
Har även fått mina inloggningsuppgifter till GU så jag har kikat där med.

Som en morot hela dagen har jag haft duscha, raka benen, smörja in mig med min mys-lotion och lägga ansiktsmask. Så det har jag gjort nu. Smörjde även in ansiktet med en av krämerna jag fick av Edvin i födelsedagspresent :) Har provat ansiktsmasken som tillhör den serien (fick fyra tuber av honom) och den är jättebra, likaså nattkrämen :)

Jag ska äta mat nu snart för att sen mysa ner mig i sängen med en kopp te i handen och Naruto på datorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0