13 januari.

Sådärja!
Har kommit hem från en förmiddag fylld av storhandling. Netto, Willys, Gerdas Te och IKEA :D
Rätt roligt, men det tar på krafterna.
Vi steg upp vid åttatiden jag och Emil för att äta frukost.
Frallorna jag bakade igår blev faktiskt himla goda :)

Som sagt, vi har storhandlat. Nu är frysen full och jag har grejer så att jag kan baka.
Jag ska baka bullar och tekakor tänkte jag.
Bröd är sjukt dyrt att köpa :(

Sen vart det en sväng till IKEA där vi köpte hyllor, krokar och annat smått och gott.
Planen var egentligen att jag skulle gått en sväng i Kalmar och shoppat lite på NewYorker med men insåg att det är lite slöseri. Får knappt plats i garderoberna som det är nu ^^

Nu ska jag börja baka lite igen :D
--
Sådär!
Nu är bullarna klara och står att svalna på spisen ^^
Kom lite saker emellan, pratade med Nina i en timma.
Vi planerade lite för vårt företag ;D NE Riv och Bygg, anställ oss, vi är bra på att riva takpanel!

Nu är Emil hemma med, han hade inställd lektion för att deras lärare vabar ^^
Så mys mys mys <3
--
Nu ska jag alldeles strax logga ut från msn för att bädda ner mig under täcket och titta på Naruto :)
I eftermiddag har vi inte gjort något speciellt. Fikat, suttit vid datorn och ätit kvällsmat bara.
Imorgon ska jag gå och handla lite mer grejer som vi glömde idag, typ potatis. ^^

Har kommit på mig själv med att vara sjukt shoppingsugen så ska gå in på Salty Dog imorgon och kolla in rean de har där. Hittade en jättecool tröja innan på Nelly.com

Det är en brud på tröjan och texten å tröjan lyder "Catch me if you dare"
Tjejen har en klänning på sig som det står Wild på.
Jag är ju Wildchild :(

Aja, nu ska jag försöka sova. :)


Kommentarer
Postat av: Louis utan e

Eller hur, bröd är sjukt dyrt, om man ska köpa så är de typ knäckebröd som gäller.. Vi bakar ju allt, tror man sparar en massa på de ((: Man får ju inte i sig massa konstiga ämnen heller =)

2010-01-13 @ 16:38:19
URL: http://louisutane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0