12 januari.

Nu har jag äntligen orkat ta tag i det här igen.
Kände att eftersom mitt liv har uppdaterats rätt rejält så behövde bloggen det med.

Sen den 16 december 2009 har;
-det varit julafton
-det varit nyårsafton
-har Emil vart utomlands i en vecka
-har jag kommit in på högskolekurser
-har jag flyttat till Emil i Nybro.

Sen har det hänt rätt mycket annat med, men det är nog de mest väsentliga tingen.

Ja som sagt, på nyårsafton(/nyårsdagen) 03,00 åkte Emil med sina bröder och pappa till Gran Canaria och lämnade då mig åt mitt öde. På den tiden hann jag komma in på högskolan, packa inför flytten och umgås med Nina.
I söndags flyttade jag då till Algatan 5 i Nybro för att börja studera Japanska på distan vid Göteborgs univerisitet och senare kommer jag att läsa Interkulturell Kommunikation vid Linnéuniversitetet.

Från och med nu kommer denna bloggen handla om min flytt, mitt sambo-liv och hur mycket jag saknar mina vänner hemma i Gislaveds Kommun.



Kommentarer
Postat av: Nina

och om NE bygg, riv, strippastångsinstallation, snöskottning och bakning hoppas jag?

2010-01-12 @ 23:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0