5e februari.

Åh! Nu är det fredag! :D

Idag steg vi upp vid typ 10 och vid halv elva gick Emil till skolan, de har ett flask-projekt att jobba med så han har vart på skolan rätt mycket den här veckan.
Sen kommer han hem typ vid femtiden eftersom han ska handla på systemet ^^

Men idag har jag fått en del gjort.
Duschat, sminkat mig osv, sen sprang jag ner till stan och var stencool.
Köpte överstrykspennor, puder och en ny eyeliner.

Denna blev det, kände för att prova en ny design. Har ju inte använt min eyeliner på ett tag så har tappat "knycket". Denna verkar lite mer stadig ^^

Har även hunnit plugga lite. Bara en halvtimma, men ändå ^^
Wictoria var här en sväng med, lite kaffe och tjöt.

Sitter och bloggar nu medans andra omgången frallor jäser. NOM NOM NOM!

Så här häftig var jag innan!

Har insett att vi inte har en decent spegel så därför jag får ta fina bilder på mig, plus att jag är lite ego :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0