Kvällsfunderingar.

Nu har jag suttit nästan hela kvällen och tittat på gamla bilder och läst mina sparade sms som jag fått från mina kära vänner.
Jag saknar er så mycket att det gör ont. När jag tänker på alla glada stunder så hugger det bara till istället.
Sommaren kan inte komma fort nog. Jag måste få träffa er spontant. Inte hastigt och lustigt på Higgins, klart det är skitkul men till exempel

Jag - "Hej Clibbe, vad gör du"?
Clibbs - "Hey, inte ett piss. Du"?
Jag - "Samma, vill du ses"?
Clibbe - "Visst, bara du kommer hit, jag rör mig inte en meter från tvn". ;D
Jag  - "Okej, går snart då".


Typ. Sen bara sitta och glo på tv i fyra timmar. Jag saknar det.
Nu när jag bott här i Nybro i tre-fyra månader känner man ensamheten.
Jag känner/umgås med fyra pers och då bor jag med två av dem. Inget fel alls på dem, de är ju jättetrevliga och jättesnälla!!
Men fan, alla minnen. Minnen från fester, skolan, träning, msn, fikor och promenader.
Jag saknar det.
Jag saknar er!


Evan Rachel Wood – Hold Me Tight

Kommentarer
Postat av: Clibbs

Du är saknad här hemma med! pusseeen :*

2010-04-10 @ 22:34:33
Postat av: Elina

Jag saknar dej med! Synd vi inte sågs sist jag var hemma <3

2010-04-11 @ 08:04:39
URL: http://vanimaainu.blogg.se/
Postat av: Poppis pöff

Poppisnoppipuuuff, jag vill sitta och glo i många timmar med alla nissar! :D Kan vi inte ses hemma hos någon och bara glo? :D jag kommer och hälsar på snart, sa bara få min lön :D <3 pöss!

2010-04-11 @ 11:27:50
Postat av: Wicke

haha vad ser jag? Fröken har slängt in en Beatleslåt där ja! Gillas från Ericssonskan! ;)

2010-04-13 @ 03:20:51
URL: http://ia.radixlecti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0