Jag var kär.

Så där!

Jag har vart hos Emil i fyra dagar nu. Det har vart skitskönt faktiskt!
Har haft fullt upp med både det ena och det andra, så därför har jag inte hunnit skriva någonting här.

Mest tid har jag spenderat framför datorn (FB och Naruto).
Men jag har också lagat mat, städat, handlat och tvättat.

Igår var jag dock inne och sprang runt i Växjö med Robert. Vi åt sushi och shoppade lite båda två.
Efter att vi vart på stan träffade vi Nina, Mira och hunden Bosse en snabbis.
Nina fick en utskällning, hon ska inte skaffa en hund. Sicken tur att Bosse inte är hennes då tyckte vi ^-^

Jag och Robert åkte ut till campus och tog en kaffe med Emilie från Chicago. Sjukt flummigt! Det diskuterades feet, yards, meter och kilometer per timme.
"If you drive 60 miles here in Sweden it would take a lot more time than in the States"! Detta väldigt dumma utlåtande fick oss alla tre att bryta ihop, skittrevlig tjej. Tyvärr är det nog första och sista gången jag träffar henne eftersom hon flyger hem igen den 22:a december..

Nina kom ut till Campus efter ett tag så d å gick vi hem till henne och drack te och spelade kort.
Helt plötsligt ringer Robert och vill bjuda på pannkakor, det var vi inte sena att haka på!
Det blev lite mer te och kort hemma hos Nina efteråt men sen hämtade vi Bosse och GICK in till centrum för att jag skulle åka hem.
Sjukt mysigt att träffa Nina igen. Vi har saknat varandra kom vi på :)

--

Idag har jag och Emil handlat, städat hans rum och ätit risgrynsgröt.
Nu ikväll ska vi äta kyckling med julmustsås, ska bli himla spännande! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0