Ta bekymren.

Trots att jag inte var jättefull igår så var jag nästan bakis när jag vaknade. :(

För idag har jag faktiskt gjort något. :o
Har ringt och smsat släkten om fredag, även lite vänner och såna som är bjudna.
Wie!
:D

Carroh ska jobba på P&L!!! Feeeeett! :D:D:D

Idag ska de kanske ner till lokalen så jag ska haka, antar att det bara blir en liten stund, men ändå :) Softa typ :)

Hämtade för övrigt min klänning igår med, den blev jättefin :) ska nog lägga upp en liten sneakpeak ^-^
Färgade även håret igår så nu kliar skallen av färgen, men det är väl sånt man får leva med.
Ska inhandla en brosch och lite hårnålar med.

Ehm, tja.. Annars händer inte så mycket förrän på fredag.


Kommentarer
Postat av: Jossan

o jag då ? :)

2009-06-03 @ 14:33:32
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0