My medicine.

Okej, igår vare party hos Madde i skogen :D:D:D:D
Kalas kalas!
Madde hade sagt "glittertema" till mig, jag tog henne på orden och tömde en hel glitterspray -flaska^^ sen visade sig att det bara var jag som hade utgått från det temat på allvar ^^
<3
Fick träffa Mindy, en redig tjej det där! :D Blir kanske siesta hos henne i sommar/till våren ^-^
Ja ja, ehm, det var massa folk där och detta var väl typ första gången jag snackade med Joel på riktigt :)
Jag råkade ju bara dricka halva min flaska så jag var nykter vid typ tio-elva, när det gick helt utför för vissa andra :p
--
P3 guld igår, oj oj oj vilka bra pristagare det blev! http://www.sr.se/sida/gruppsida.aspx?ProgramId=3266&grupp=6460
Håkan fick två priser och Krunegård för årets låt. Lykke Li förtjänade sitt pris hon med :)

Idag händer inte så mycket.
Så ah, ge mig idéer?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0