Bide my time.

Igår var det utbildningsmässa och det var skitkul!
Först börjar dagen med att strömsladden till Avas externa har kraschat så vi kommer inte åt bildspelen vi skulle fixa färdigt. Men köttbullen löste våra problem :D
Ehm, ah sen tillbringade jag hela dagen i fotoklassrummet tillsammans med Ava och sofia. Var väl där mellan 8,15- 14,45 eller något minus när jag sprang omkring och gjorde små ärenden som tex låna tång på El :p
sen var vi tillbaks vid klockan sex och var kvar till halv nio typ.
PINNEN KOM <3 mihi! mys ^-^

Efter u-mässan är jag fett på labbet! ROAR! yes det sista jag trodde att jag skulle vilja göra men ah ^^
Någon gång under dagen kläckte jag ur mig till Ava att vi borde ha workshop så det ska vi ha nu ^-^
Walla walla ^^

Det var jättelite folk under mässan, men det gör ingenting. Det var den bästa (och sista) jag har vart med på :)
Sally Mann. hum. väldans speciell fotograf som jag och Sofia hittade i Avas bokhylla framåt kvällen.

Men hej och hå. Jag har några bilder som kommer sen någon gång när jag orkar ^^

Just det, jag är okvinnlig och kan inte sy så Puff fick hjälpa mig att sy i en knapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0