The Music.

Okaj!
Kom hem från Götet igår runt elva efter vissa om och men xD
Ulricehamn är en mysig liten stad, eller hur Sanna ^^

Tja, det började med att vi kom iväg alldeles för sent och handlade på Kvantum. Det blev wok-ingredienser <3
Efter detta tankade vi och körde iväg. Vi råkade köra in en infart för tidigt i ren panik och vi visste inte vart vi var, Nerik visste inte vart vi var. Vi stod vid Gunnebo slott typ och efter två kissningar och lite fågelpanik senare kom Nerik :D
VI åkte hem till honom, lastade in våra väskor och började laga mat. När vi åt var väl klockan elva-halv tolv ^^
Det blev cirka två-tre kilo wok XD
Men ah.
Sen visade Nerik oss hur vi skulle gå från honom för att komma till Avenyn och guidade oss runt i Gbg, jag sov iofs men Sanna tyckte säkert att det var trevligt ^^

Dagen efter vaknade jag och Sanna senare en vi planerat och kom iväg ännu senare, mötte upp Shrek för att luncha och sen gick vi vilse inne i Nordstan, eller, missade svänga rättare sagt :p

På mässan lyckades USA-tjejen få mig övertygad om att jag med ville åka till USA. Men sen när vi hade kommit till ett mysigt litet café kom jag på  bättre tankar ^^ Det caféet var för övrigt alldeles nyöppnat men JÄTTEMYSIGT! Det heter Ängla Café och ligger:


Där satt vi och väntade på att Nerik skulle sluta jobbet så vi kunde gå och käka. Det blev kebabstället där svarttaxin samlas på helgerna :p Men ah, det var nice :)

När vi gick till bilen och skulle hem till Mölndal hade någon CEPEFÖRARE parkerat in Nerik så att vi inte kunde öppna någon utav dörrarna så han fick snällt krypa in genom bagaget och backa ut XD haha! Den synen var kul :p
Sen chillade vi hos honom en stund innan han fick följa oss ut till motorvägen ^-^

På vägen hem blev det en lite omväg över U-hamn, men ah, så går det när man tjatar för mycket ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0