Staden där allt är mycket bättre.

Jönköping.
Där spenderade jag min dag idag, mestadels tillsammans med DB.
Vi åkte dit på mässa genom Grafisk, det var jag, DB, Klas, Emilia, Ropplon och Jonas. Lärarna var Arne och Bob.
Halv tio skulle vi åkt men, ah som vanligt blir det lite försenat.
Idag pga att varken Bob eller Arne visste hur alkolåste funkade xD
Men till slut så.

Mässan hölls på ett tåg och var väl sådär, men det funkade.
Jag och Debe käkade lunch på Mackmakeriet.
Det kändes så bra att kunna sitta där under skoltid igen <3

Sen vi kom hem har det inte hänt något speciellt, var hemma hos Emil och chillade sen hjälpte vi Bosse med att flytta ltie grejer och han körde oss till gymet.
Emil tränar och jag lyssnar på nya Ac/Dc-skivan :)

Imorgon är det fredag igen.
Lördag ska jag fota Adam Tensta med Sofia i parken.

Saknar alla i skolan, har ju knappt vart där det senaste T_T
Orka typ ><

PUFF! <3

Tatueringen börjar läka nu iaf, den kliar som fan ^^

Kommentarer
Postat av: Anneli

HAHA när man åker med Arne så är alkolåset en klassiker! Rebecka fick tydligen starta bilen en gång och när vi var på fotoutställning var jag tvungen att säga precis hur han skulle göra, haha.

2008-10-17 @ 11:30:02
URL: http://anneliand89.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha!

vi funderade på(jag och db) om vi skulle göra't istället, men ah det löste sig xD



2008-10-17 @ 19:11:11
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0