Radio och Harry Potter

Shit!
Sitter på jobbet själv, Robin är sjuk T_T
Lyssnar på P3, de är jätteologiska på tävlingen och sen pratar de om samhällstjänstare :p
Har seriöst Harry Potter-abstinens ><
BAJS!

Ovissheten tätnar.
Det kryper i hela mig, jag blir uppäten av osäkerhet.

Farsan har börjat på sitt nya jobb nu iaf :)
Stackars lilla morgontrötta pappa ska vara på jobbet i Värnamo halv åtta på morgonen och tror att det funkar som innan när han började klockan nio i Anderstorp.
Han har visst glömt att det tog 1 minut för honom att köra till Fix och Färdig och att det tar minst en halvtimma att åka till Värnamo xD
Han är fasen mer död på morgonen än mig och min bror tillsammans, och vi är fasen tonåringar xD

Tankarna flödar.
Jag vill inte tillbaks, inte till det hålet som fanns.

Idag hoppas jag att min höft ska läkna lite, fast det gör fan ont fortfarande ><
JAG VILL TRÄNA!
Det kanske börjar en ny tjej på judon :D

Det onda kommer nämre.
Smyger upp bakifrån.
Som en parasit växer det i mitt inre.

Igår var det chilla på gymet som gällde, var och handlade åt morsan med.
Imorgon ska JAG och Skalman ÅKA MC <3 :D
Fatta att jag har längtat!

Slutet kommer snart.
Det närmar sig.
Jag är snabbast i spurten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0