Adventure-08

Okej jag har vart på läger.
Är fett trött och osocial. FILÅT!
Funderar på att ringa Karroh och se om hon är hemma :)
Har endast sovit i bilen hem från Tiveden + tjugo minuter (06,40-07,00) idag på morgonen sedan jag steg upp igår vid halv åtta.
Heja dygna på scoutläger och vara helt död sen ^^
Jag och David körde prank på tyska turister som var på lägerområdet inatt, vi eldade konstant mellan nio igår kväll och nio idag på morgonen. Vi lajvade igår, jag bangade. Det SÖG ^^ hon som var min mästarinna var överambistiös sektledare T_T
men aja, lägret har vart mysigt och blött T_T typ som när vi gick lite vilse på spårningen ^w^
men ah, bilder kommer på min bilddagbok så småningom när jag fått in mina egna bilder och även jajjas och Davids.
Ska även försöka mig på att lägga upp fina filmer på Dan på youtube :D
^-^
jaja, pimpla ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0