Kalmar och födelsedagar.

Denna veckan har vart mysig som fan!
I måndags åkte jag in till Kalmar för att leta reda på ett par nya svarta jeans och ett par sommarskor.
Kollade in H&M som har byggt om, eller rättare sagt utökat källarvåningen. Blir nog sjukt bra där så småningom!
Hittade ett par kilklackar med peeptoe där, jag hatar verkligen att visa mina tår men eftersom i stort sätt alla fina skor jag sett so far har öppen tå får man väl vänja sig.

Ska ju sy om mina enda svarta jeans till shorts så behöver ett par nya, enda affären jag kom på i Kalmar som säljer Cheap Monday var Kompaniet, en butik som finns på Baronen (köpcenter) så då gick jag dit och hittade ett par nya älsklingar! :)





149 pix fick jag ge för dem här! Värt det, lite för stora men det ska nog gå att lösa :)





Som vanligt kostade dem 400 kronor och såldes av världens mysigaste gubbe!



Igår fyllde Victoria år så det var frukost på sängen, eller ah, hon var vaken och Jessica fick säga åt henne att gå och lägga sig, men en mysig förmiddag i solen med Jessi, Vicke, Ida och Michaela blev det!

Nu väntar hemfärd!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

sv; aah jag har redan kollat med henne, hon ville tyvärr inte sälja sin! :P men tack för tipset ändå! :)

2010-05-25 @ 20:38:05
URL: http://notasoldier.blogg.se/
Postat av: Vicke

För fan Röjtan! Uppdatera! ÖKA! :P

2010-05-30 @ 18:58:36
URL: http://ia-radixlecti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0