SRF.

Jahapp, ligger och peppar lite Aerosmith ^^
Jag hade velat kunna planera lite inför festivalen men icke tack vare att de inblandade inte har någon koll xD
men men, löser sig alltid, kollade tåg från Nybro till Sölvesborg och det var inte jättedyrt och bara två lätta byten :)

Vi flyttar ur lägenheten någon gång i Juni med. Blir lite tråkigt men vad ska man göra ^^
Jag tänker inte betala 3975 + el ><
Får se vart man hamnar efter sommaren, antingen blir det denna trakten eller Stockholmstrakten. Jag hoppas på det första alternativet, jag avskyr Stockholm. Jag är inte gjord för det.

Emil sitter och pausar från sitt tentaplugg just nu. Han ska upp tidigt imorgon och åka in till Kalmar för tenta i Teori och Metod.

Tidigare idag var jag inne i Kalmar på egen hand, hade lite shoppinglust.
Det var ju ett stort plus att solen sken, annars hade jag frusit ihjäl.
Blev iaf en bikini, ett linne/klänning och två par örhängen :)
Kommer bilder nästa vecka eftersom jag glömde min kamera i Gislaved ><

Imorgon kommer Shrek hit, ska bli rätt trevligt faktiskt :)

Nu ska jag nog titta på en Disneyfilm eller lite 2½ men.
Godnatt!


Egentligen är detta en höstbild men eftersom snön är borta kan jag låtsas att detta är en vårbild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0