Inspiration.

WUPWUP!
Okej, min poparsida har blivit väckt till liv igen tack vara alla fina kläder som finns nu!
Oj oj oj!
För att börja med den där baddräkten från H&M jag visade härom dagen till smycken på BikBok som jag MÅSTE ha!


Idag ska jag baka och plugga.
Har ju ingen träning idag så man får väl göra det bästa av saken ;D

På tal om träning, jag är så himla glad att jag och Astrid vågade oss ner till dojon här i Nybro, är sjukt kul med Ju-Jutsun och dessutom märks det i kroppen att det gör någonting även fastän man inte svettas ihjäl varje pass. Nog för att det blir svettigt men inte så att man tror att man håller på att dö.

Ni som inte har testat så vill jag slå ett slag för de asiatiska kampsporterna!
It's worth a try :D


Detta är bilder jag tog vid en Budouppvisning någonstans förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0