Hantverkare.

Jahopp, klockan är halv nio och jag har vart vaken i snart en timme..
När klockan strax var åtta bankade det på dörren som fan och jag visste inte vad som hände, nästa steg är att någon kliver in (genom den låsta dörren) och skriker "HEJ HEJ ÄR DET NÅGON HEMMA, VI SKA BYTA ER DÖRR NU"
Jag petar på Emil och nu är cirkusen igång.

Tänkte att jag skulle länka filmen jag hade printscreenat igår.

Idag finns det ingen plan, eller jo, Louis kommer hit om ett par timmar och sen i eftermiddag ska förhoppningsvis Madde komma.


Igår var en seg dag som bestod av cravings!
Runt tre-fyra kom Louis och Pinnen hit. Finaste finaste Pinnen. <3
Blir helt varm i kroppen bara jag tänker på henne. :)

Nähä!
Nu ska jag slösurfa tills Stefan vaknar (så jag kan sno hans sladd) och då jävlar ska det läggas in bilder! :D



Kommentarer
Postat av: Pinnen

*Puss <3

2010-06-15 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0