.

De flesta vet vad som hänt.

Jag är helt avtrubbad, sitter och skämtar om det med mina vänner. Men tja, försvarsmekanism hej och hå.
Sitter hemma hos mamma nu, brorsan är iväg hos någon kompis och vi sitter och tittar på fotbollen, jag, Emil och mamma då.

För att inte bryta ihop kan jag inte ens tänka tanken, men jag antar att det måste komma.
Jag har ingen, jag har ingen, jag har ingen pappa längre.
Den femtonde juni 2010 dog han.

Tack alla för allt stöd.
Just nu behöver jag kanske inte en axel att gråta emot, men det kommre och då behöver jag er.
Även efter det, när jag måste gå vidare.

Det som hände gör mig bara mer tacksam till allt.

Kommentarer
Postat av: elin

Jag finns här för dig. Älskar dig Fru <3

2010-06-17 @ 08:12:31
Postat av: Clibbe

Du vet vart du har mig när du behöver mig! Jag älskar dig!

2010-06-17 @ 09:06:56
Postat av: Elina

Jag haller med Clibbe. Aven om jag befinner mej langt borta, sa ar det bara att ringa. Tanker pa dej! <3

2010-06-17 @ 19:31:08
URL: http://vanimaainu.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörde vad som hänt, hittade hit..

vi hörs inte längre, inte sen skolan

men det betyder inte att jag inte bryr mig.



ta hand om dej missen..."brajja lungt" :)



/jossee

2010-06-30 @ 23:40:00
URL: http://josefinifesoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0