En lugn torsdag.

En lugn torsdag som sagt, så var planen.
Min plan gick i stöpet, rätt rejält dessutom.

Var med Emil och Shrek hos Mamma och åt tacos, sen bar det av till Gislaved igen och oj, nämen, inte groggar dem hos Robban. Något sånt skulle aldrig hända... eller?
Hamnade på Higgins med Robban, Nisse och Jensan efter att ha satt på mig lite varmare kläder. (och mina nya skor f.ö)

Det blev en del alkohol som flödade där, fast jag drack bara två Smirnoff, så rätt lugnt.

När de stänger tycker Nisse att alla ska följa med till klubben, och ah, haha så fick det bli.
Vi åker tio pers till mcklubben och efterfestar, även där blev det två alkoläsker för min del.
Mycket sång och dans, två goa låtar som spelades var Journey – Don't Stop Believin' och min absoluta favorit Mötley Crüe – Girls, Girls, Girls.

Klockan två åkte vi taxin hem.
Kan stolt säga att jag på några få veckor fått två nya storebröder.
:)

Nu väntar midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0