Snart 23 januari.

Ännu en dag avklarad.

Sen sist har det blivit tåg till Kalmar där vistelsen bjöd på lite shopping, sushi och fika.
OM NOM NOM
Vi kom tillbaks till Nybro och jag var fett sugen på chips, fattar dock inte hur jag fick i mig chips efter att ha satt i mig;
4 hemgjorde keke havrekakor, åtta bitar sushi(fett god), en latte OCH en skitsmarrig bit av Choklad Fudge-tårta.

När vi kom hem blev det matbordsmys med Louise, Jessica och Mats. Då åt jag chips, åt daim och drack vin.
Myspys, vi var hemma vid halv åtta typ och slutade prata för en halvtimme sen kanske.

Nu ska jag fortsätta att läsa manga eftersom det blev ett rätt abrupt slut på det innan så ah.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0