26 januari.

Nu är man vid datorn igen då.
Emil drog till skolan vid halv nio efter att inte har sovit så bra :(
HAHAH! jag har nu supit bort en öronpropp och sovit bort min ögonmask. Hittar den seriöst inte, varken under sängen, i påslakanet, under lakanet eller mellan sängen och väggen. Minns att jag slet av det inatt när Emil gick och la sig, men ah... Haha!

Igårkväll satt jag ju och började plugga lite. Ska fortsätta nu vid tio, då är det att klä på sig vanliga kläder och sen sätta sig vid köksbordet som gäller.
Annars går det åt fanders ^^

Schemat idag:
Plugga
Vika tvätt
Lunch
Tvätta
Fika
Laga mat

Gjorde rulltårta igår, den lockade upp Wictoria till vår lägenhet.

Just det, är det någon som vet vart man kan köpa classy, billiga gardiner?
:D


Kommentarer
Postat av: Elina

IKEA har ganska mycket gardiner, som inte är så dyra! Bra om man har kise som kloar sönder :P

2010-01-26 @ 13:36:39
URL: http://vanimaainu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0