16 januari.

OMG!
Ligger i sängen och slappar.
Igår var en rolig dag, vi släppte ut håret och testade utelivet i Nybro.
Det hela började när jag hängde med Wictoria för att gå till systemet och hon övertalade mig att hänga med på fest.
Emil gick iväg på taco/Disney-kväll med tjejerna och kom senare till festen.
Skitsoft folk, bra musik och twister. :D
När det började bli dags att gå ut åkte vi ner till Nybros svar till Gisleparken, det heter Chili och är godkänt.
Två barer, ett dansgolv och bra entrépris.
Lite för mycket schlager från DJ'n igår men sen kom Pon de Replay och både jag och Emil went wild! :D

Vi drog oss hem och jag somnade gott medans Emil åt vita bönor och makaroner som fyllemat xD
Vaknade idag och mådde helt okej, började med att äta frukost (havregrynsgröt) och sen bakade jag bröd och hemmagjord bakfylle-pizza.
Nom nom!

Efter att vi käkat pizza la vi oss i sängen och skulle mysa lite, slutade med att båda sover i typ en och en halv timma ^^
Nu har vi vaknat och vart på Willys och köpt bakfyllesnask till mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0