Metholo..hur var det nu?

Sådära!
Har inte gjort mycket annat än att pluggat och tittat på animé de senaste dagarna. Om man inte räknar plugg- och tvtittar kvällar hos Wictoria.
Ikväll bröt jag dock mönstret, hängde med Emil hem till hans klasskompis Lina för att laga och äta pizza samt titta på Criminal minds.
Tog med mig böckerna och pluggade lite halvt om halvt medans Criminal Minds-boxen spelades.
Det var jag, Emil, Lina och Peppe (värdparet), även Lise-Lott och Linnèa var med.
Mycket skratt och mycket kul.

Imorgon är det tenta i Hiragana 10,00-10,20 som gäller. Känner mig rätt säker men man ska väl aldrig ta ut något i förskott. Har fått ut facit på förra veckans tenta men vet inte om jag fick godkänt eller inte än.
Är säker på att jag fått 10 poäng, Godkänt var 19.... Så jag hoppas på att jag chansat ihop de där sista nio poängen annars blir det omtenta den 13e.

De närmsta framtidsplanerna är fest här imorgon, träning och plugg fram tills att jag och Emil åker till Karlskrona och hälsar på Karroh, Sebbe och Jennie nästa vecka! :D
Ska bli väldigt skönt att komma iväg och träffa lite bekant folk för en gångs skull.

Nu är det sovdags så att jag kommer upp imorgon, Emils dåliga morgonvanor har ju smittat av sig rätt rejält.


Saknar min Rolle. Kunde inte träffa honom sist jag var hemma.
Det suger.
Aja, bilden är tagen på mitt första SM i Borlänge -05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0