Shiver and shake.

Första morgonen hos Emil nu :)
Vi åker nog in till Kalmar i eftermiddag och ska strosa på stan, träna och sen gå ut och äta :)
Myspys deluxe <3

Sitter och lyssnar på Kiss nyinspelningar, m-m-m det enda är att skriket/tjutet/WHATEVER i början av Heaven's on fire är mesigt :(
Men annars är det gott i öronen :D

WUPWUP!
Jag saknar en massa folk har jag konstaterat, såna jag inte trodde att jag skulle saknar. Det känns lite knäppt när man kommer över ett namn på facebook och det går en rysning genom kroppen för att man saknar dem. Men ah, man ses när man ses liksom ^^

Nu ska jag ta lite kaffe och en cigg <3

Kommentarer
Postat av: *mella

Hoppas du får ett bra lov :'D <3

2009-10-23 @ 16:28:42
URL: http://stereotypen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0