You're a fool.

Helgen har vart väldigt bra!
Först i fredags kom Emil hem, vi åt och sen spelade han och Kalle poker.
I lördags var det PARDEY! Kalle lagade god mat och jag hjälpte till med det jag klarar av att göra, typ hälla upp potatis på plåt XD
Men ah, när vi käkat så åkte vi ner till Ema och där väntade massvis med folk.
Ema, Carroh, Clibbe, Sanna, Emma, Cajsa, Jimmy, Henke, Minna, Sosso, Debe och Ellen!
Efter en liten stund kom Joel och alla var på mysigt bra humör :)
Cirka tio minuter innan vi skulle dra till Higgins kom Danne och Madde.

På Higgins var det awesome, Robert och Luffarn var redan där. Likaså var Nino och gänget där med.
Mys mys!
Senare kom Edvin dit och alla brast ut i födelsedagssång, Henke hade kommandot och hittade nästan på en egen vers ;D

Igår var det lämna Emil som gällde, sen hängde jag hos Clibbe resten av kvällen.
Sosso var där, något som man relaterar till Sosso är ju kladdkaka och det åt vi naturligtvis ^-^ GOTT!

Kramade Ellen hej då i Hestra med.
Hann inte prata mycket med henne i helgen, men hon är mysig lilla Ellen :D

Walla walla!
På schemat står det att jag ska ta mig hem, skriva ut lite papper och även packa.
Blir nog en kväll på gymet med tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0