I wonder.

Sitter fortfarande på Sörgården. Jag tänker INTE röra mig utanför dörren förrän Mange kommer hit och plockar upp mig. NO WAY!

Iaf, ni som har mig på FB såg kanske igår att jag nickar hur kär jag är :)
Fick ju en som sjuk bra känsla inom mig igår när jag var duktig och kollade efter jobb själv(!) och sökte ett till och med. Vet att jag måste söka fler om jag ska ha en chans, men ändå.

Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att få en egen lägenhet att mysa i. Eller helst inte helt egen, Emil får ju väldigt gärna vara med också. ^^
Men i alla fall.
Idag har jag vart lite produktiv genom att tänka över hur det ska funka om jag ska bli lite sån hobbyfotograf.
Det tog en stund att komma på priser, vad jag förväntas göra och vad kunden förväntas göra. Ska träffa Mange sen så att han får kolla på mina idéer.
Precis nyss kollade jag på lite lediga lägenheter i Nybro. Hittade en fin tvåa för 3800 men där måste man flytta in den första december, och sån tur tror jag inte att jag har med jobb alltså :(

Iaf, som sagt.
Mange ska komma och hämta upp mig sen, då ska vi ner och förbereda hans utställning och sen ska han få agera bollplank :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0