All I here is talk.

Ooookej.
Inte bloggat på ett bra tag nu.
Har inte suttit allt för mycket vid datorn. Har umgåtts med Emil en massa och ah, när han är hemma/eller jag hos honom blir det rätt mycket socialt och när vi inte är tillsammans är jag inte pepp på att göra något.

Men iaf.
Igår var det tävling i Nässjö, jag vann bästa dam -09 och bästa junior dam-09. Inte så konstigt med tanke på att jag var enda tjejen på tävlingen igår ^^
Vägde in på 0,9 kilo för mycket för viktklassen under min vanliga. Så har det att träna bort tills nästa tävling i typ februari/mars där någon gång ^^ borde gå tycker man :P
Gjorde en sjukt dålig tävling igår, har ju inte tränat allt för mycket och sen kraschade ryggen. Men jag fullföljde iaf ^^

Annars händer inte mycket i mitt liv.
Jag försöker fundera ut på vad jag vill göra med det ungefär. men men.

Nu ska datorn packas ner för vi ska hem till Anderstorp och fira Fars dag med bakelser och grejer!

Kommentarer
Postat av: lollo

Hahah läser du min blogg :D??

va kul!

haha jo men ja vart ju överlycklig.ÄNTLIGEN :D



allt bra me dig tjejen?=)

2009-11-10 @ 12:50:13
URL: http://lorpi.blogg.se/
Postat av: Elina

Glass är bäst! :D

2009-11-10 @ 13:58:01
URL: http://vanimaainu.blogg.se/
Postat av: lollo

hahah neej ja hoppade inte :$ blev bara glad, va så irriterad på datan o allt så det där var skönt ;)



va bra! Oooh va roligt =)

kramar

2009-11-10 @ 16:53:24
URL: http://lorpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0