You take me higher.

Okej, solen är HÄR! :D
Visserligen är det svinkallt ><
Fan.

Aja, under praktiken var jag sjukt trött och orkade verkligen inte göra något annat än att vara på skolan, träna och fotografera.
Heh ^^

Nu har det gått en vecka i skolan, Clibbe is back OCH madde på studenten <3!!
Mössorna har kommit till skolan, väntar på att OP ska komma tillbaka från sin praktik så vi kan få dem, balen har en plats och tid men inget pris. Jag har hittat balskor som ska inhandlas idag eller på måndag <3!!!
Söka högskolor är på G och jag jobbar på mitt tal.
Har även bytt projektarbete TACK GODE GUD (och Bob)
Jag ska fotografera :)
Har även blivit scoutledare igen.
SM nästa helg :S

Tja, inget annat speciellt.
Jag är bara glad för solen. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0