.

Jag antar att du inte läser detta Pernilla, men jag saknar dig så.
Har tittat på bilder och glömt hur otroligt vacker du är.
Jag blir lite tårögd, eller rättare sagt, jag kämpar för att inte lipa som ett barn.
Jag hoppas du har sparat min hand.
Jag saknar dig så.



Det gör inte ont när jag faller från en barstol
Och det gör inte ont om det piskar ett regn eller bränner en sol
Det gör inte ont att jag kom på andra plats
Och det rör mig inte alls om det är dag eller natt
Så länge du är med mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söstra mi... vad fint jag blir alldeles rörd. Tack för att du visade mig din blogg visste inte att du hade en. Tycker om dig massor ska du veta. Får se till att försöka ses snart. Ta hand om dig. Kram söstra di

2009-03-07 @ 12:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0