Lite svart, utan att vara neger.

Så kan man beskriva en bryd om man vill :p

Blir myskväll med Nina ikväll efter som våra pojkvänner är med de andra små pojkarna.

Clibbe, jag saknar dig.
Carroh, ring mig?
Puff, PEPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D:D:D:D:D
WUHU!

Tja, igår myste jag och Emil och ah, det var mysigt ^^
Sen gick vi och var lite sociala hos Jonas :)
Men ah, vi var inte där så länge, men det var kyyyl! :D
Det var lite folk där som man inte träffat senaste veckan iaf, typ mackan, lasse och pelle :)
Och jag som trodde att vi var barnsliga på våra fester liksom ^^

Nu ska jag och Nina köpa mer tjockis-virke :D

Puss och HAJ!

(Ja, jag peppar Backyard)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0