Rape me.

Sitter och gör en ny playlist på Spotify, till Klas och Figges ära heter den "Poparjävel!" :D
Gissa en gång vad den innehåller för något liksom ^^
(kör en namedrop ifall ni är dåliga på att gissa :D)
A Camp
Alphabeat
Björk
Broder Daniel
Coldplay
Death cab for Cutie
Hello Saferide
Håkan Hellström
Kent
Laleh
Lasse Lindh
Maia Hirasawa
Mando Diao
MGMT
Miss Li
Mogwai
Moneybrother
Nirvana
Phoenix
Suede
The Ark
The Cardigans
Timo Räisänen
Ulf Lundell


Tyvärr finns inte Krunegård någonstans :/
Sen är kanske inte Nirvana det mest poppiga man kan hitta men de fick vara med ändå ^^


Igår var trevligt over all typ :) det bra övervägde de två tråkiga stunderna ^^
Jag är dock ganska seg idag, fast mår inte dåligt eller något och det är väl bra antar jag ^^
Trevlans att träffa Ropplon, Robert och Antonio igår måste jag säga :D
Och Krunegård på våra halsars högsta volym :D Iaf på Emils ^^


Har inte så mycket att skriva, orkar inte gå in för det liksom.. men men ^^
Ikväll är det fest igen :D måste inhandla spä bara ^^

Snart kommer det ner tre galna pojkar till Småland ju, bara tre dagar kvar :D:D
Peppen :D



Pillade ihop en pepp-bild lite fint sådär XD
Gammal bild på mig och Emil från nyår 07/08 måste den vara från ^^
Sen är det en pepp-bild från spelningen med John Lindbergs Trio :)

Nu ska jag äta lite lunch.
Ha det bra!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

Att de gör :D

2009-07-25 @ 20:08:16
Postat av: Emelie

Klart det gör :D

2009-07-26 @ 02:22:24
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0