.

Nu ska jag göra något som jag inte är riktigt säker på.

Läget är såhär.
Ebba, jag behöver få prata med dig. Och kanske höra vad du har att säga.
Inte något långt försök till att lösa massa konflikter som har blivit.
Inte för att bli sams.
Utan bara för att lägga saker och ting svart på vitt.
Jag behöver veta vart du står och jag vill att du ska veta vart jag står.
Jag har inte kvar ditt nummer men om du har kvar mitt så skicka ett sms, så träffas vi någonstans och bara säger som det är och går därifrån sen.
Om det är okej med dig?

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ema sa att du skrivit nåt i din blogg om att du ville prata, så jag checkade.

Så du vill äntligen lyssna på det jag försökt att säga i snart ett halvår? Wow.

Jag är helt freakin /care på allt som har med bråk och missförståndelse att göra nu för tiden, så vill du ha mitt nummer kan du få det av Ema eller Clibbe eller nån.

Jag kan vara i samma rum som dig, det är du som inte verkar klara av det och det är då upp till dig att ta tag i det.

2009-07-13 @ 19:46:34
URL: http://nonacalibri.blogg.se/
Postat av: Sara

Förlåt men, lol...

2009-07-13 @ 19:54:35
URL: http://strawberryobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0