Psychobitches of hell.

lulz ^-^
haha ja, jag skrattar. MOAHAHAHAHAHA jag är galen ^-^

Emil har börjat jobba idag igen och det är alldeles tyst i huset.
Jag tror att jag förstörde hans mobil idag på morgonen när jag vaknade av den men inte han.
Hittade en plastskiva med play,speed forward, speed backward-knappar ^^
hehe :p
Det var inte meningen ^-^

Sitter och diggar musik som jag har gnällt på att Laszlo förstört när han failade Emils externa, men den hittade jag igår. I en mapp någonstans. Bra gjort att Emil inte har berättat om denna, fan vad jag har gnällt sen i höstas om den musiken ><
När Emil kommer hem ska jag be om ursäkt <3

Jaja, idag blir det kanske gymet eller loljudo, jag har inte bestämt mig än.
Ska prata lite med Nina först.

Undra om typ Eddie eller Shrek har lust att göra något idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0