Lär dig ta steget.

Yes, igår var det parken med Nina, Alida, Kalle, John, David, Tofflan, Sanell, Sanna, Oscar (!) och några jag inte känner. Eller jo, kände igen en kille som var min kusins ex. var lite stelt sådär ^^ men ah:

Först var det förfest hemma hos Tofflan för att ganska snabbt få springa iväg till parken.
Det var brolle. . .tja, det var ju dock AWESOME när han inte spelade xD
Idag har jag träningsvärk i rumpan (för mycket rumpskakande) och Alida hade träningsvärk i armarna, hur det nu gick till :p
JAG TRÄFFADE JOWS! ! ! ! ! ! ! !
OMG! det var fucking ett år sen vi sågs, och det var typ tio minuter på utbildningsmässan, jag kände inte igen henne. men OH! det var så jävla mysigt att bara se hennes leende! <3
Jag börjar bli sentimental och tänker på mitt diadem som mystiskt spolades ner i toaletten på dagis. (hoppas josse läser detta xD)

aja, träffade Martin igår med, Vi kan dansa vi! :D

Imorgon blir det kanske lite loljudo till :D

Jag bjuder på en random bild från Halloween. Jag har långa naglar, tatueringen syns OCH det är flötigt handavtryck på Davids altandörr xD


Kommentarer
Postat av: Clibbs

HAHAHA UUUEH! VILKEN LÄSKIG HAND PÅ DÖRREN XDD

2009-01-06 @ 23:33:03
Postat av: Emelie

Haha ja! den är lite sådär ^^

2009-01-07 @ 10:50:03
URL: http://princesseva.blogg.se/
Postat av: Clibbs

det ser ut som ett äckligt spöke eller nått! :P

2009-01-07 @ 11:49:23
Postat av: Emelie

Haha ja nästan ^^

vad gör du idag?

<3

2009-01-07 @ 13:38:48
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0