Explodera Batteria!

GRATTIS PUFF!
Tack för snacket igår. Det var bra <3

Mina naglar har blivit relativt långa faktiskt. Har inte bitit eller rivit av dem sen dagen innan nyår :) Det är bara ena tumnageln som är kort. (var tvungen att klippa den för den sprack) ^^

Tankar Håkans Diskografi ^-^
Håkan vann en grammis Håkan vann en grammis (samma melodi som la cocaracha spl?)

Iaf, idag blir det softa och Emil kommer snart hem :)
Sen åker vi och bowlar i vmo med Klas, Sami, Joni och Ropplon :D

Nej nu. David om du ser detta, kan inte du massera mig någon dag nästa vecka?!

Här kommer mitt schema! ^^

Jag hade jättegärna läst Psykolgi B, men eftersom jag inte får något betyg i A så cha, behöver jag ens förklara?

Ha en bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: David

Ja visst kan jag massera dig,Nån dag efter 4a, Så säg till när du vill

2009-01-09 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0