Blow your wissle.

Parken nyss då.
Underbart <3
Först vare förfest hos Jessica, med henne och sex andra personer jag inte känner/kände. Eller jo, Inger, som jag gick på dagis med. VI har ju inte träffats sen dess kan jag ju säga xD
Men ah, det var roligt folk iaf.
I parken träffade jag först Lotten,marcus och marcus och Camilla (ovanligt) :p
Sen helt plötsligt ser jag Stefan, Linda och Samuel, DET är ovanligt vill jag lova. Snackade lite med dem sen tja, gick vi ut på äventyr. Bea, pip, emil p, joni, MAX <3 träffade jag sen, (inte tsm då, men nästan)
Sen mötte jag hanna, johanna och johanna inte heller allt för ovanligt ^^
DÅ träffar jag Elin, Sosso och Mange.
Fan vad jag har saknat Elin. ÅH! <3
Tja, var blandat med Jessica &co och med Elin &co och Max&co ^^
Dansade på Max's axlar ett tag med :D det var party. åhåhå :D
lilla max ^^
Träffade annat folk från gymet med.

Kvällens ordspråk: Göran känner alla.




Fick ett konstigt sms med. Men ah, har haft en bra kväll iaf.
Tack alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0