Tack själv!

Tja, igår var det parken. HAHA! Jag hade det hyfsat bra. Men vissa får ju passa sig. T_T
Jessica, jag ber om ursäkt för att jag var så tjurig igår. Du vet vad jag menar, skicka ett sms om du vill att jag ska ringa så att jag får be om ursäkt på riktigt.

Aja, iaf Typ halv åtta kommer jag clibbe och ebba till camilla och där spelades det supaspel, jag drack två liter grogg på en och en halv timma, hej och hå!
Läder mellan skinkorna är min grej!

Sen i parken träffades det folk och när jag skulle gå fastnade jag hos Micha som var söt och snäll :D

Tack för en bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: jajja

Allt för dig gumman!! <3

2009-02-08 @ 14:12:39
URL: http://janinakerttuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0