hjälper mot ledan.

Idag var jag på Litteraturvetenskapen. HEJA !
Hon slaktade oss nästan :S
--
På gymet fick jag panik. Pallar inte folk. GAH! Det var längesen det var så.
Innan vi skulle åka fick jag en spontan axel-massage av G. Det var snällt och välbehövligt.
Fick även en sån kram som ah, tröst typ.
-
Nu sitter jag här. Borde äta och duscha.
Orkar bara inte.
-
Jag blir oinspirerad och ledsen
av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken,
precis som du
Här står livet i farstun,
så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå



Kommentarer
Postat av: San

Fast hon slaktade oss ju bara nästan ;D

2009-02-17 @ 09:51:49
Postat av: Emelie

haha ja, men om blickar kunnat döda.

Då jävlar!

2009-02-17 @ 10:33:36
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0