Den jag älskade.

WALLA!
Jag vaknade för en halvtimma sen. Det sjuka är inte ATT jag vaknade utan HUR :O
Jag vaknade, jag var förföljd av min pappa, några svarta biffiga killar som sa att de skulle leverera pizza, men jag hade inte beställt någon. Så skickas ett brev in genom taket där det står att jag har blivit stämd på 57 miljoner pga att jag lyssnar för lite på musik på min last.fm. Iaf, jag öppnar dörren för min pappa skriker på mig och är skitsur på min kompis flaggstången(det var min bästa vän, han förstod mig så bra) så iaf, jag springer ut på bakgården och ser att flaggstången ligger ner och den gråter.
Sen är jag inne igen, då kommer Veronica Maggio in och säger något, jag hörde aldrig vad hon sa för jag svimmade
och vaknade av svimattacken i drömmen.

Detta tyder bara på en sak, JAG ÄR SJUKT NERVÖS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0