Trolltider?

Nej, hektiska tider.
Träning på kvällarna och mycket i skolan på dagarna, det är därför jag inte skriver så ofta nu för tiden ^^

-Kort uppdatering, färdig med bokomslage i grafisk, tacka gud för det!
-Ska fixa om Musikkårs-planschen ikväll, hoppas jag hinner!
-Ska gymma istället för judon, måste satsa lite mer på det nu!
-Har precis analyserat mina egna fotografier till årstemat, som för övrigt är vatten för mig.
-Ska plåta i parken på lördag, KOM DIT!
-Massa plugg bland annat utredande uppsats tills fredag (inte börjat på tappat bort pappren T_T)
-Sen ska jag leta upp ett företag att fiffla med på Grafisk.

Snart fyller jag arton! <3

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0