.

Fan.
Hur ska jag göra för att lösa det som känns att jag ställt till med.
Eller iaf, delvis.
Vill inte att någon ska lida, det är ingen som förtjänar det egentligen.
Bara ibland(tex Jack ><)
Men asså.
Hur ska jag kunna vara ett stöd när jag inte är stabil själv.
Jag försöker, och jag tror att jag lyckas.
Men vad ska jag göra åt Henne, hennes beteende funkar inte i verkligheten. Det värsta är ju att hon inte förstår det själv.
Fan.
Jag vill hjälpa dig, men jag vet inte vad jag ska säga. Kan ju inte göra något konkret, inte mitt hus där jag är nu och kan ju definitivt inte gå in emellan och medla. Det funkar inte.
Jävla skit.

Det är nu jag måste hålla skenet uppe.
"Det lilla ljus jag har, det ska få lysa klart."
Det låter mycket enklare i sången än vad det är att utöva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0