.

Skola idag.
Ava var söt på fotot :)
Speciellt när hon fick våran present (som bestod av ett kort gjort av millan och ett presentkort på kaffe i oasen) ^-^

Demonstrerande tal på Retoriken idag med Sofia, vi hade sist och höll tiden! :D
Körde lite Judo-combo (ko-uchi(?)-gari, o-uchi-gari, o-soto-toshi för den som fattar) sen fasthållningar en strypning och två armlås :p Var väl lite spända miner i publiken xD


Sen efter det iaf så var det självförsvar :)
Beundraren <3 xDXD
Sen begav jag och David oss till Expert och köpte ny mobil till mig, eftersom jag pajade min igår ><
2000 spänn åt inget, men fick iaf en extern högtalare till den ;) inte alla som har det :D

Sen Judo, mer armlås och ett finurligt kast (kommer inte ihåg vad det heter) men det var nice iaf :)
Lite Judo-squash som avslut med ;)

Imorgon blir det att smågymma med Emil och David för att sen vara med på Gveds senior-scouter :D
Jajja <3
 
^-^
Nu fifflar jag med min mobil x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0