YEAY!

Igår var min FÖDELSEDAG!!! Birthday THE B-DAY! :D

Iaf, började med att jag terrade Emil klockan sex på morgonen och ville ha en present, det fick jag ^-^
Sen blev det frukost och fick ytterligare två presenter, en av mamma och pappa och en av brorsan :)
Efter att jag och Emil droppat Markus i skolan fifflade jag mig i ordning och sen drog vi och hämtade ClibbClabb som skulle tatuera sig :D
Så efter mycket om och men innan tatueringen åkte vi hem till kära gamla anderstorp och städade på rummet, ringde diverse samtal och sedan kom Emil och hans familj, Rolle och Karroh :)
Vi åt smörgåstårta och tårta. Det dracks en massa kaffe med ^^

Missade dock "Make me a Supermodel" T_T
Men får hoppas på repris :p

Iaf gårdagens presentskörd bestod av
-Hello Kitty-sockar och pengar från Gunsan och Bosse
-Hello Kitty-"kinderägg" av Nina och Kalle
-Två Disney-dvder av Nina och Kalle
-En kareoke-skiva med låtar från Dirty Dancing av Stefan och Linda
-En tavla av Mamma och Pappa
-Ett kakrecept-bok av Mamma och Pappa
-Ett Hello Kitty-paraply av Markus
-En Singstar-skiva av Emil
-Pengar av Rolle
Detta var presenterna jag fick under själva "kalaset" men har fått en BH och trosor av Emil innan, fick en rulle Hello Kitty-tuggummi av honom på morgonen. Ska få pengar av mamma och pappa till min blivande kamera, ska bara se hur mkt pengar som går åt i Sthlm först :p Sist men inte minst ska jag få min tatuering i present av Rolle! :D
<3

För övrigt kommer Farmor och Farfar, min farbror Vesa med familj, min faster Eija också med familj och min moster Anneli och vi ska äta ännu mer smörgåstårta ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0