Torsdag, eller?

Nu har jag tappat tidsuppfattningen.
Det skrämmer mig.

Jo det var torsdag. Kollade på dagens morgontidning.

Sitter och lyssnar på musik.
Ska göra planschen nu.
FAN!

Ikväll är det tung benträning.
Måste raka benen innan jag åker.
T_T

Hälsa på Mona också :)
Söt tant det där!

Emil ville äta lunch på McD men jag pallar inte.
TRor inte att jag har några pengar.

Jag har gjort mig fräsch idag med.
Har kommit fram till att det är lättare att duscha på morgonen när man inte har någon tid att passa.
Jag vill bli arbetslös när jag blir stor.
Så att jag kan chilla.
Jag och min framtida katt.
Kan jobba ett halvår och sen gå på A-kassa.
Bo i en liten etta, jag och katten.
Det kan inte vara så dyrt.
Om man bor i något litet samhälle som inte är attraktivt borde den budgeten funka.
Kör nog på det.
Internet jag och katten.
Om jag köper mycket filtar och duschar i kallt vatten behöver jag bara betala internetkostnaden och nästan ingen el.
Ladda mobilen med hundra kronor en gång i kvartalet och bara handla på Netto.
Det klarar man sig på.
Gött!
--
Har ätit lunch nu.
Jag och Emil gjorde ägg-och räkmackor.
Jag kokade äggen och gjorde varsin latte medans Emil köpte frallor.
Har ont i magen nu.
Men ah, det var gott.

Sitter med planschen nu.
Fick ett inre vredesutbrott först.
Men sen löste det sig.
Blir nog färdig idag <3
--
färdig!
Hoppas de blir nöjda.

Kommentarer
Postat av: Karroh

Jag kan bo granne med ditt katt, internet, äta på netto liv. så kommer jag få det vare sej jag vill eller inte :)

2008-10-24 @ 09:21:04
URL: http://parlsockers.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nice-desu!

2008-10-24 @ 12:36:58
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0