Lördagen och Söndagen.

På lördagen steg vi upp vid typ elva och käkade frukost och drog in till stan. Då köpte jag ett par skor (svarta pumps med stilett) Vi försökte också få tag i Ac/Dc-biljetter men icke, konserten sålde slut på en kvart olikaså extra-konserten de satte in när första tagit slut T_T jävla äckel ><

Efter stan tog vi med Love till ED-badet och badade några timmar, det var nice :)
lördagen slutade också med klubbar i stan, först drog vi Viper-Room och sen mötte vi upp Antonio &co för att dra till Chaplins. :)
Där i från kommer jag inte ihåg allt för mycket ^^ mer än att Antonio anmälde Emil till kareoken som "Emil från Småland"  och då tvingade Emil mig att följa med ^^

Vid halv fyra-fyra tror jag vi var hemma och somnade ganska snabbt, iaf jag ^-^
Ovanligt :p

Söndagen bestod av slappa, packa ihop och stressa inne på T-centralen för att skaffa bussbiljetter hem och även något att äta.

När vi väl kommit fram med Swebus till Jönköping mötte Jajja oss på centralen, vi hade tänkt hänga med henne tills våran buss kom, men jag fick bli besviken för Emil råkade se en extrainsatt buss hem T_T

Vi var hemma ungefär vid åtta då Gunsan hämtade oss på stationen i Gislaved.

På kvällen hjälpte jag Gunsan att rätta läxor åt barnen och sen sov man skönt då med.
Idag är jag mest orolig för tatueringen :S
^-^


Kommentarer
Postat av: jajja

o ja omnämns inte ens jag???? :'(

2008-10-13 @ 12:13:14
Postat av: Emelie

Nu så ^-^

<3

2008-10-14 @ 07:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0