.

Det kliar på min tatuering, jag ska snart sätta mig i bastun på gymet.
Senare ska jag gå upp till Carl den underbara och låna hans kamera <3
(jag är fail och har FORTFARANDE inte köpt någon system T_T)
Hemåt blir det sen eftersom mamma fyller år <3
Jag älskar faktiskt henne, säger det alldeles för sällan tror jag.

Sitter inne hos Rolle och lyssnar på radiopopskärleksballader eller vad man sak kalla det för.

Innan var jag Clibbe, Sosso och Puff på Coffea och roade oss i några timmar.
Fan vad jag har saknat dem!
Slå på säck fick en helt ny betydelse om man säger så xD
Fick snacka av sig lite :)
Mina brudar <3
--

För övrigt så suger mitt liv idag T_T
Är för trött för ajg går på koffein så mitt humör är ganska svajigt T_T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0