Lolhelg ^^

Okej, för er som inte vet så misslyckades jag med rekordförsöket i helgen.
Men är faktiskt inte besviken på mig själv.
Jag vet att jag kan klara av det och det håller mig positiv :)
Om Göran inte är uppbokad 6 December så åker jag till Jönköping för att tävla där och ge mig på det igen :)

Dock drog jag på mig en äcklig förkylning T_T
Sår i halsen, hosta, lite feber, svullna ögon och huvudvärk.
Hoppas att jag är frisk på onsdag så att jag kan skriva svenska b-uppsatsen!

Idag var jag på budo-show i Hillerstorp tillsammans med Anders, Micke, Dan och David.
De representerade Judon och jag fotade.

MED MIN EGNA KAMERA!
<3
Det är skönt att ha en egen system nu när det blivit seriöst. :)
Fick den i lördags.

Aja, vi hörs!
Bilder kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0